Transfer catre Aeroport

  • Rezervarile online se fac cu cel putin 1-2 zile inaintea decolarii /aterizarii.
  • Cu cât timp înainte trebuie să fac rezervarea?     Cu cel puţin 1-2 zile înainte de plecare.
  • Cum stabilim detaliile legate de plecare?     În ziua dinaintea plecării, vă contactăm telefonic pentru a vă anunţa ora la care veţi fi preluat de la adresă.
  • Veți fi contactat de catre șofer cu aproximativ 10-15 minute înainte de sosirea mașinii la adresă.
  • Toate rezervarile online sau telefonice vor fi confirmate de catre noi. La momentul rezervarii va rugam asigurati-va ca aveti toate informatiile zborului data/ora.
  • Pentru rezervarile cu plecare din Arad sau Timisoara ve-ti fi contactati telefonioc cu 10-15 minute inainte de preluare de la adresa, sau de la locul stabilit in prealabil.
  • La stabilirea orei de preluare va rugam sa luati in considerare durata transferului de la adresa de preluare (locuinta, hotel sau birou) la aeroportul Budapesta, tinand cont de conditiile meteo si de trafic precum si de cerintele companiilor aeriene referitoare la durata formalitatilor de check-in.

Transfer de la Aeroport

  • Pentru transportul din Aeroportul Budapesta spre Arad sau Timisoara ve-ti fi asteptat cu numele dumneavoastra scris pe o pancarta in sala de asteptare din aeroport.
  • Tocmai am aterizat. Cum mă întîlnesc cu şoferul Crys Trans?      Aţi efectuat formalităţile vamale şi v-aţi preluat bagajele. La poarta de ieşire vă va aştepta şoferul dumneavoastra, cu o pancarta cu numele dumneavoastra.
  • Dacă din diverse motive (dificultăţi vamale sau probleme cu bagajul dumneavoastra.), va dura mai mai mult de jumătate de oră, vă rugăm să ne anunţaţi telefonic.
  •  În caz că întârziaţi mai mult de o jumătate de oră fără să ne anunţaţi acest lucru, ne vedem obligaţi să anulăm rezervarea dumneavoastra, din respect pentru ceilalti pasageri.
  • Dacă la poarta de ieşire nu vă întâlniţi cu şoferul, vă rugăm să îl aşteptaţi în sala de aşteptare, deoarece este probabil ca acesta să fie la un alt terminal, pentru a prelua un alt pasager, după care va veni în cel mai scurt timp, în sala de aşteptare a terminalului dvs.
  • Ce trebuie să fac dacă aştept de mai mult de 30 minute în sala de aşteptare?      Vă rugăm să ne contactaţi la numarul de telefon 0745 783 913.
  • Daca zborul dumneavoastra s-a anulat, ori s-a modificat ziua aterizării si numai aveti nevoie de transfer de la aeroport.Vă rugăm să ne anunţaţi telefonic în cel mai scurt timp posibil !
  • La stabilirea orei de preluare va rugam sa luati in considerare durata transferului de la adresa de preluare (locuinta, hotel sau birou) la aeroportul Budapesta, tinand cont de conditiile meteo si de trafic precum si de cerintele companiilor aeriene referitoare la durata formalitatilor de check-in.
  • Puteti rezerva o plecare sau un transfer Arad – Budapesta sau orice alta locatie doriti prin formularul de la pagina (rezervare/contact). Orice tip de rezervare sau transfer aeroport (Budapesta,Belgrad,Viena, sau alta locatie) va fi confirmata de catre un reprezentant al companiei noastre.
  • In cazul in care pasagerul constata o decalare sau intarziere de zbor sa ne anunte cat mai repede posibil telefonic, in vederea optimizarii imediate a transferului. In acest sens in functie de intarzierea comunicata, pasagerul va fi realocat transferului imediat urmator.
  • Pentru a face o rezervare online, va rugam sa completati corect formularul de la pagina (rezervare/contact),de asemenea, puteti face o rezervare la numarul de telefon: +40 / 0745 783 913
  • Daca aveti orice fel de întrebări sau doriti informaţii suplimentare, nu ezitaţi să ne contactaţi!